Guide til indsendelse af enhed til reparation hos GreenMind A/S

OBS: Forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev.
Du kan også altid aflevere din enhed i én af vores butikker. Læs mere her:
Find butik

Trin 1, følgebrev

Download følgebrevet, udfyld alle punkter og print det ud – følgebrevet kan hentes her:
FORSIKRINGSKUNDE
PRIVATKUNDE

Trin 2, backup

Foretag backup af dit data på enheden. GreenMind A/S kan ikke stilles til ansvar for tab af data i forbindelse med reparationen.

Trin 3, Deaktivering af Find My iPhone

Hvis du indleverer en iPhone, iPad, iMac eller Macbook er det vigtigt at du deaktiverer Find My iPhone.
Deaktivering af Find Min iPhone Årsagen er at vi ikke kan teste, og i nogle tilfælde heller ikke reparere, Apple produkter, hvis ikke “Find My iPhone” er deaktiveret.

Trin 4, følgebrev

Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen sammen med din defekte enhed.
Send kun følgebrevet og din defekte enhed inkl. batteri og intet andet.
Tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort skal ikke sendes med.

Trin 5, selve forsendelsen

Send pakken til vores pakkeværksted på følgende adresse:
GreenMind A/S
Tempovej 31
2750 Ballerup

Trin 6, modtagelse og betaling

Vi modtager din enhed og udfører reparationen.
Derefter sender vi dig et betalingslink til din e-mail.
Når betalingen for reparationen er gennemført, sender vi din reparerede enhed retur til dig.