Send din enhed til reparation
Har du ikke mulighed for at indlevere din enhed i en butik, kan du i stedet sende den til vores centralværksted til reparation.
GreenMind er en erfaren reparatør og vi kan udføre reparationer på stort set al dit elektronik - og er specialister inden for mobiltelefoner, tablets og computere.
Vær opmærksom på at det ikke er muligt at sende din enhed til os med post, uden forudgående aftale med vores kundeservice.
OBS: Forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev
GreenMind er en erfaren reparatør og vi kan udføre reparationer på stort set al dit elektronik - og er specialister inden for mobiltelefoner, tablets og computere.
Vær opmærksom på at det ikke er muligt at sende din enhed til os med post, uden forudgående aftale med vores kundeservice.
OBS: Forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev
Trin 1: Klargør din enhed til reparation
Du skal klargøre din enhed på samme vis, når du sender den til reparation, som hvis du skulle indlevere den i en butik. Du kan læse mere om hvordan du gør din enhed klar til reparation her.
Trin 2: Følgebrev
Download nedenstående følgebrev, og udfyld alle punkter:
FORSIKRINGSKUNDE
PRIVATKUNDE
Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen sammen med din defekte enhed.
FORSIKRINGSKUNDE
PRIVATKUNDE
Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen sammen med din defekte enhed.
Trin 3: Send din enhed
Det er vigtigt at du KUN sender din enhed og det udfyldte følgebrev i forsendelsen.
Du skal IKKE sende tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort. GreenMind kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør hvis det sendes med.
Pakken sender du til vores centralværksted på følgende adresse:
GreenMind A/S
Tempovej 31
2750 Ballerup
Vi anbefaler på det kraftigste, at du sender din enhed som pakkepost, da det garanterer at din enhed er forsikret under fragten og kan spores
Du skal IKKE sende tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort. GreenMind kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør hvis det sendes med.
Pakken sender du til vores centralværksted på følgende adresse:
GreenMind A/S
Tempovej 31
2750 Ballerup
Vi anbefaler på det kraftigste, at du sender din enhed som pakkepost, da det garanterer at din enhed er forsikret under fragten og kan spores
Trin 4: Betaling
Når vi har modtaget din enhed, vil vi udføre den aftalte reparation. Når vi har udført reparationen, sender vi dig et betalingslink til din e-mail.
Når du har betalt for reparationen, vil vi sende din reparerede enhed retur til din angivne adresse.
Når du har betalt for reparationen, vil vi sende din reparerede enhed retur til din angivne adresse.