Udvidet bytteret frem til 31/1-2025
Send din enhed til reparation

Send din enhed til reparation

Har du ikke mulighed for at indlevere din enhed i en butik, kan du i stedet sende den til vores centralværksted til reparation.
GreenMind er en erfaren reparatør og vi kan udføre reparationer på stort set al dit elektronik - og er specialister inden for mobiltelefoner, tablets og computere.

Vær opmærksom på at det ikke er muligt at sende din enhed til os med post, uden forudgående aftale med vores kundeservice.

OBS: Forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev

Trin 1: Klargør din enhed til reparation

Du skal klargøre din enhed på samme vis, når du sender den til reparation, som hvis du skulle indlevere den i en butik. Du kan læse mere om hvordan du gør din enhed klar til reparation her.

Trin 2: Følgebrev

Download nedenstående følgebrev, og udfyld alle punkter:
FORSIKRINGSKUNDE
PRIVATKUNDE

Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen sammen med din defekte enhed.

Trin 3: Send din enhed

Det er vigtigt at du KUN sender din enhed og det udfyldte følgebrev i forsendelsen.

Du skal IKKE sende tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort. GreenMind kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør hvis det sendes med.

Pakken sender du til vores centralværksted på følgende adresse:
GreenMind A/S
Tempovej 31
2750 Ballerup

Vi anbefaler på det kraftigste, at du sender din enhed som pakkepost, da det garanterer at din enhed er forsikret under fragten og kan spores

Trin 4: Betaling

Når vi har modtaget din enhed, vil vi udføre den aftalte reparation. Når vi har udført reparationen, sender vi dig et betalingslink til din e-mail.
Når du har betalt for reparationen, vil vi sende din reparerede enhed retur til din angivne adresse.