Få svar på dine spørgsmål
Hos GreenMind står vi altid klar til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål om din reparation eller køb af enheder.
Du kan kontakte vores kundeservice:
Du er også velkommen i en af vores GreenMind butikker, hvor vi står klar til at hjælpe dig.
Du kan finde din nærmeste GreenMind butik her.
Du kan kontakte vores kundeservice:
- Mandag til fredag kl. 10:00 - 16:00
- Ring til os: +45 4697 5050
- Send en mail: [email protected]
Du er også velkommen i en af vores GreenMind butikker, hvor vi står klar til at hjælpe dig.
Du kan finde din nærmeste GreenMind butik her.
GreenMind Guides
Vi har hos GreenMind et ønske om at gøre det så nemt og overskueligt for dig som kunde at købe, sælge og få repareret dine enheder hos os.
Vi har derfor udarbejdet forskellige guides, som kan hjælpe dig som kunde, herunder hvordan du sikkerhedskopierer dine enheder, hvordan du deaktiverer “Find My Device” på dine Apple-enheder og hvordan du sender din enhed til reparation.
Vi har derfor udarbejdet forskellige guides, som kan hjælpe dig som kunde, herunder hvordan du sikkerhedskopierer dine enheder, hvordan du deaktiverer “Find My Device” på dine Apple-enheder og hvordan du sender din enhed til reparation.
Sikkerhedskopier din enhed
Vi anbefaler altid at du har taget en sikkerhedskopi af din enhed, inden du indleverer den til reparation.
Vi har derfor udarbejdet en vejledning til hvordan du tager en sikkerhedskopi af din enhed som du kan finde her:
Sikkerhedskopiering af iPhone
Sikkerhedskopiering af Android telefon
Vi har derfor udarbejdet en vejledning til hvordan du tager en sikkerhedskopi af din enhed som du kan finde her:
Sikkerhedskopiering af iPhone
Sikkerhedskopiering af Android telefon
Deaktivering af "Find My Device"
Inden du indleverer din Apple-enhed til reparation, er det vigtigt at du deaktiverer "Find My Device". Hvis du ikke deaktiverer "Find My Device", kan det have en betydning for vores udførelse af reparationen.
Vi har derfor udarbejdet en guide til hvordan du deaktiverer "Find My Device".
Vi har derfor udarbejdet en guide til hvordan du deaktiverer "Find My Device".
Send din enhed til reparation
Har du ikke mulighed for at indlevere din enhed i en butik, kan du i stedet sende den til os.
Du kan læse om hvordan du sender din enhed til reparation her.
Du kan læse om hvordan du sender din enhed til reparation her.
Fandt du ikke hvad du ledte efter?
Hvis du ikke fandt svar på dine spørgsmål, kan du tjekke vores ofte stillede spørgsmål her.