Forsendelse
Guide til indsendelse af smartphones eller tablets til reparation hos GreenMind (forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev)
Trin 1
Download følgebrevet, udfyld alle punkter og print det ud – følgebrevet kan hentes her:
Trin 2
Foretag back-up af dit data på enheden.
(GreenMind kan ikke stilles til ansvar for tab af data i forbindelse med reparationen).
Trin 3
Deaktiver “Find min iPhone”, hvis du indleverer en iPhone eller en iPad – vi har lavet en guide til dette nederst på denne side.
(Vi kan ikke teste, og i nogle tilfælde heller ikke reparere, iPhone og iPads, hvis ikke “Find min iPhone” er deaktiveret).
Trin 4
Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen samen med din defekte enhed.
Send kun følgebrevet og din defekte enhed inkl. batteri og intet andet. Tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort skal ikke sendes med.
Trin 5
Send pakken til vores pakkeværksted på følgende adresse:
GreenMind
Banevingen 14B
2200 København N
Trin 6
Vi modtager din enhed og udfører reparationen. Vi sender herefter et betalingslink til din e-mail, og når betalingen for reparationen er gennemført, så sender vi din reparerede smartphone eller tablet retur til dig.