Forsendelse

Guide til indsendelse af smartphones eller tablets til reparation hos GreenMind (forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev)

Trin 1

Download følgebrevet, udfyld alle punkter og print det ud – følgebrevet kan hentes her:

Trin 2

Foretag back-up af dit data på enheden.
(GreenMind kan ikke stilles til ansvar for tab af data i forbindelse med reparationen).

Trin 3

Deaktiver “Find min iPhone”, hvis du indleverer en iPhone eller en iPad – vi har lavet en guide til dette nederst på denne side.
(Vi kan ikke teste, og i nogle tilfælde heller ikke reparere, iPhone og iPads, hvis ikke “Find min iPhone” er deaktiveret).

Trin 4

Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen samen med din defekte enhed.

Send kun følgebrevet og din defekte enhed inkl. batteri og intet andet. Tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort skal ikke sendes med.

Trin 5

Send pakken til vores pakkeværksted på følgende adresse:
GreenMind
Banevingen 14B
2200 København N

Trin 6

Vi modtager din enhed og udfører reparationen. Vi sender herefter et betalingslink til din e-mail, og når betalingen for reparationen er gennemført, så sender vi din reparerede smartphone eller tablet retur til dig.

Guide til deaktivering af Find min iPhone