REPARATIONSPRISER

iPad 2

18093-200

Apple-certificerede teknikere

Reparationen vil blive udført af vores Apple-certificerede teknikere. Reservedelene er altid originale direkte fra Apple eller OEM-dele direkte fra producenten.

iPad 2

REPARATION (PRIVATKUNDE)

Vi har ikke tidsbestilling på reparationer, så du kommer bare ind forbi en af vores butikker, når det passer dig. Du er meget velkommen til at kontakte os forud for dit besøg, for at forhøre dig om forventet reparationstid den pågældende dag. Vores tlf.nr. er: 46975050.

Hvis der kun er tale om skærmen, så kan vi som regel udføre reparationen på 1-3 timer – dette afhænger dog selvfølgelig af travlhed i butikken, og om de nødvendige reservedele er på lager.

Ja, langt de fleste reparationer kan vi udføre samme dag. Visse reparationer tager dog ofte flere dage. Dette gælder skader som eksempelvis væskeskader, hvor vi skal lave en tidskrævende diagnose og rense hovedenheden med vores specialværktøj. Ligeledes kan det ske, at vi ikke har reservedelen på lager, hvilket selvfølgelig også forklænger reparationstiden.

Ved indsendelse med posten får du typisk din enhed retur inden for 3-7 arbejdsdage. Reparationstiden kan dog blive forlænget ved diagnose af væskeskade, mangel på reservedele eller lignende. Hvis enheden skal ombyttes, forlænges reparationstiden med yderligere 4-7 arbejdsdage.

Man skal være opmærksom på, at der kan være stor kvalitetsforskel på reservedele til smartphones og tablets. Vi har valgt kun at tilbyde vores kunder de absolut bedste reservedele på markedet, hvilket sikrer at din enhed fungerer fuldstændigt som før efter en reparation hos os.

Ved udskiftning af skærm eller batteri på iPhones benytter vi i de fleste tilfælde originale Apple-reservedele leveret direkte fra Apple. Alternativt benytter vi OEM-dele (Original Equipment Manufacturer), som er reservedele direkte fra producenten. I alle tilfælde er vores reservedele af absolut højeste kvalitet, og vi yder 24 mdr. garanti på den udskiftede reservedel. På vores prislister fremgår det altid tydeligt, om vi benytter os af originale reservedele fra Apple eller OEM-dele på den pågældende model. Uanset om reservedelen er en original reservedel fra Apple eller en OEM-reservedel, udføres reparationen altid af en Apple-certificeret tekniker.

Ved reparation af andre mærker og modeller end iPhones benytter vi altid originale reservedele, hvis muligt, og alternativt OEM-dele af højeste kvalitet. Altid med 24 måneders garanti på den udskiftede reservedel.

Ja. Vi tilbyder lånetelefoner, hvis vi har nogen ledige. Lånetelefoner skal afhentes i en af vores butikker, og vi opkræver et depositum 1500 kr. som returneres, når du afleverer lånetelefonen tilbage.

Ja, det kan du godt. Skriv blot til os på mail@greenmind.dk med din forespørgsel, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt med en pris.

Det foregår ved, at vi overtager de resterende måneder af garantien og reklamationsretten på enheden, hvis den bliver repareret af os. Du kan læse mere om betingelserne her. 

Ja, det gør vi. Kom ind forbi en af vores butikker og få et uforpligtende pristilbud eller besøg vores webshop – www.greenmind.dk/recycle

Nej, desværre ikke. Vi har dog ofte kampagner, hvor vi yder rabat på udvalgte reparationer. Disse vil blive annonceret på vores Facebook-side.

Vi har ikke nogen faste mængderabatter, men skal du have foretaget mange reparationer, så kan butikschefen i butikken ofte finde en god pris til dig.

REPARATION (FORSIKRINGSKUNDE)

Reparationstiden kommer an på, hvordan du indleverer din enhed til os og hvilken type reparation, der er tale om.

Indleverer du din forsikringsanmeldte enhed personligt i én af vores butikker, så kan du i langt de fleste tilfælde forvente at få din enhed tilbage igen samme dag – ofte inden for 1-2 timer. Visse reparationer kræver dog længere tid. Dette gælder eksempelvis skader som væskeskader, hvor vi skal lave en tidskrævende diagnose og rense hovedenheden med vores specialværktøj. Disse reparationer tager typisk 2-7 arbejdsdage, helt afhængigt af skadesomfanget.

Vælger du at sende din enhed til os med posten, skal du regne med at undvære din enhed i 3-7 arbejdsdage – op til 5 arbejdsdage på værksted, og 1 dag til fragt hver vej. Ved diagnoser af eksempelvis vandskader kan behandlingstiden blive yderligere forlænget med 1-3 arbejdsdage.

Proceduren vedr. selvrisiko varierer fra forsikringsselskab til forsikringsselskab. GreenMind opkræver selvrisikoen på vegne af nogle forsikringsselskaber, og andre forsikringsselskaber opkræver den selv.

Hvis du er i tvivl om, hvordan selvrisikoen opkræves i din reparationssag, bedes du sende en e-mail til forsikring@greenmind.dk.

Nej. Det eneste du skal sende til os, er din forsikringsanmeldte enhed og en kopi af din købskvittering på enheden, hvis du har den. Kopi af købskvittering kan alternativt sendes til os pr. mail på forsikring@greenmind.dk.

Tilbehør som covers, opladere etc. og SIM-kort skal altså ikke sendes med. GreenMind kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.

Ja. Vi overtager de resterende måneder af din garanti og reklamationsret. Derudover yder vi 24 mdr. garanti på den udskiftede reservedel.

Ved udskiftning af skærm eller batteri på iPhones benytter vi i de fleste tilfælde originale Apple-reservedele leveret direkte fra Apple. Alternativt benytter vi OEM-dele (Original Equipment Manufacturer), som er reservedele direkte fra producenten. I alle tilfælde er vores reservedele af absolut højeste kvalitet, og vi yder 24 mdr. garanti på den udskiftede reservedel. På vores prislister fremgår det altid tydeligt, om vi benytter os af originale reservedele fra Apple eller OEM-dele på den pågældende model. Uanset om reservedelen er en original reservedel fra Apple eller en OEM-reservedel, udføres reparationen altid af en Apple-certificeret tekniker.

Ved reparation af andre mærker og modeller end iPhones benytter vi altid originale reservedele, hvis muligt, og alternativt OEM-dele af højeste kvalitet. Altid med 24 måneders garanti på den udskiftede reservedel.

Hos GreenMind tager vi ikke imod tidsbestilling, men beder vores kunder om at komme forbi butikkerne, når det passer dem. Vi bestræber os på altid at have bemanding til at kunne behandle de enheder, som kommer ind til reparation – dog med forbehold for perioder med spidsbelastning, manglende reservedele og forlænget reparationstid ved diagnoser. Der er typisk travlt om eftermiddagen omkring fyraften, men som kunde kan man altid ringe på forhånd og høre om, hvor lang kø der er på den pågældende reparation inden man tager af sted.

Tlf.nr. til GreenMind: 46 97 50 50

Hvis du planlægger at sende din forsikringsanmeldte enhed ind til os med posten, så kan vi sende dig fragtlabel og fragtemballage således, at fragten er betalt.

Vi kan enten sende dig:
  • Fragtemballage og fragtlabel med posten
    (Så skal enheden blot lægges ned i emballagen, fragtlabel påklistres og pakken afleveres i en GLS-pakkeshop)
ELLER
  • Fragtlabel pr. e-mail
    (Hvis du allerede selv har fragtemballage, så kan du spare lidt tid ved at modtage fragtlabel pr. mail, påklistre det pakken og aflevere den i en GLS-pakkeshop)

Hvis du ønsker at benytte dig af et af disse tilbud, så skal du blot skrive en mail til mail@greenmind.dk.Fragtlabel og fragtemballage bliver ikke sendt ud automatisk. Det udleveres kun efter anmodning, som beskrevet ovenfor. Bemærk også, at pakken ikke må afleveres i en postkasse. Den skal afleveres i en GLS-pakkeshop.Vælger du selv at sende enheden ind uden brug af vores fragtlabel, så anmoder vi om, at du sender enheden som en pakke med et forsendelsesnummer således, at indholdet er forsikret.

Ja. Vi tilbyder lånetelefoner, hvis vi har nogen ledige. Lånetelefoner skal afhentes i en af vores butikker, og vi opkræver et depositum 1500 kr. som returneres, når du afleverer lånetelefonen tilbage.

For at være sikker på, at du får en god oplevelse med din nye iPhone, iPad eller Apple Watch, så giver vi altid tre måneders garanti. Så hvis du oplever fabrikationsrelaterede fejl inden for de første tre måneder, så henvender du dig blot til os.

Med ombytningen af din Apple-enhed, følger naturligvis også fornyet reklamationsret. Du vil altså med andre ord aldrig være ringere stillet end før ombytningen – tværtimod vil du som oftest være bedre stillet.

Længden af denne reklamationsret afhænger af, i hvilket land enheden er købt. Det er derfor et krav, at du kan fremvise den originale købskvittering ved en eventuel reklamation, så vi kan fastslå købslandet og dermed længden af reklamationsretten.

Eksempler:
Enhed købt i Danmark = 24 mdr. reklamationsret
Enhed købt i USA = 12 mdr. reklamationsret

Den originale købskvittering er kvitteringen, du fik udleveret, da du oprindeligt købte din iPhone, iPad eller Apple Watch. Et billede af købskvitteringen indsendt pr. mail er tilstrækkeligt, så længe teksten er læsbar.

Hvis du ønsker en kvittering på ombytningsenheden, så skal du blot rette henvendelse til vores kundeservice – mail@greenmind.dk. Du behøver dog ikke kvitteringen ved evt. reklamationer til os, da det er nok blot at henvende sig med reparationsnummeret.

Nej. En ombytning svarer til en reparation af enheden, og der medfølger derfor intet tilbehør (ladekabel, ladestik, hovedtelefoner etc.).

Nej. Vi tilbyder desværre ikke GreenMindGO! til kunder, som skal have repareret deres enhed efter anvisning fra deres forsikringsselskab.

SEND OS EN BESKED

REPARATION AF IPAD 2

Vi kan tilbyde reparation af langt de fleste skader på din iPad 2 – bl.a. reparation af et knust glas eller en smadret skærm. Du kan indlevere din iPad 2 til reparation ved at besøge en af vores fem butikker i København KKøbenhavn N, AarhusOdense eller Aalborg, ved at sende den til os med posten, eller ved at bestille tid hos iRepGO! – vores kørende værksted – eller Pick-up.